• Køb for 200kr eller mere - så giver vi en pose med 500gr snacktomater
Hurtig levering / Sikre betalinger / Enkel returnering

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen

Generelle oplysninger

Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen

Kildebrøndevej 36

2670 Greve

CVR nr.: 34154600

Telefon: 20125899

Email: [email protected]

Priser

Hos Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.


Betaling

Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, . Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.


Levering

Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen tilstræber at behandle ordre indgået inden kl. 15 samme dag, ordre herefter er klar til afhentning dagen efter.

Der udleveres varer alle ugens hverdage i henhold til vores åbningstider.

Når du har betalt for dine varer, lander du på en side, hvorpå der står at ordreren er gennemført - dette betyder at købet er gået igennem.

Varerne er klar, så snart vi afsender en e-mail med besked om at varerne er klar til afhentning. Herfra gemmer vi varerne i 2 dage - er varerne ikke afhentet inden for perioden vil din ordre blive annulleret og der vil ikke være mulighed for refundering.

Det er dit ansvar som kunde, at sørge for at dine kontakt oplysninger er korrekte, da det er dem der vil blive brugt i håndteringen af dit køb. Manglende afhentning grundet fejl i disse oplysninger giver ikke ret til refundering.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret (dog ikke på fødevarer) i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen

Kildebrøndevej 36

2670 Greve

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.


Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Der gives ikke refusion af køb ved manglende afhentning. Hvis du som kunde ikke har modtaget en e-mail bekræftelse på dit køb, bedes du kontakte os inden for rimelig tid af dit køb - manglende handling fra kundens side vil ikke blive anset som grund for refusion, da der er tale om let forgængelige varer/fødevarer.


Fortrydelsesret

Du har ingen fortrydelsesret ved køb af levnedsmidler og husholdningsvarer, herunder fødevarer, idet fortrydelsesretten efter forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2 ikke gælder for levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældes hurtigt.


Afhentning i butik

På vores webshop er det muligt at vælge at afhente vores produkter i vores butik. På denne måde er det muligt at reservere en vare online, for derefter at afhente varen fysisk i vores butik. Da varen afhentes i vores butik, så gælder samme vilkår, som når du handler fysisk i vores butik.


Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mailadresse

Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Gartneriet Hedegården v/Lars Christiansen. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.


Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]